torsdag den 21. februar 2013

STATUS: MIT LIV ER FANTASTISK

Ja dejlig overskrift ikke? Jeg har en masse nyt at fortælle her på bloggen efter min laaaange pause. Jeg er ved at flytte sammen med min dejlige kæreste, dam dam! Vi flytter på tirsdag op i den nye lejlighed og jeg kan simpelthen ikke vente. Vi har allerede været ude og købe en masse spændende ting til lejligheden, og imorgen skal vi købe sofa! Glæder mig sindsygt meget til at flytte sammen med ham - vi er sammen næsten hele tiden og kunne faktisk ikke se nogen grund til ikke at bo sammen! Der kommer nok nogle billeder fra min nye lejlighed når vi er kommet ordenligt på plads! Derudover skal jeg snart til København med min klasse på studietur. Det bliver så dejligt at få et afbræk fra hverdagen hvor 3.g godt nok er ved at være tungt. Det er andet er at jeg glæder mig så meget til at komme over og shoppe en masse nyt til min garderobe. Min garderobe mangler noget nyt lækkert, så er i gang med den store sortering, men det er altså ikke det nemmeste. Men nu vil jeg smutte inden jeg skal på arbejde, som bartender i nat, puha.. Det bliver en hård skoledag i morgen!

Lige et photobooth-stemningsbillede af en glad pige!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar