torsdag den 21. februar 2013

BACK ON TRACK, I HOPE.. 

Som sagt har der været utrolig stille på bloggen, faktisk helt stille og det vil jeg gerne forklare. Allerede i mit sidste indlæg kunne man se min manglende motivation til at blogge. Jeg har været inde i en utrolig stressede periode og har haft mange ting om ørene. Derudover har jeg ikke følt mig særlig inspireret og det har smittet af på bloggen. Min inspiration er kilden til bloggen og efter at have mistet den følte jeg for at holde en pause fra at blogge. I mellemtiden har jeg så fået utrolig meget inspiration til alle mulige indlæg som jeg tit har tænkt på at skulle ligge op på bloggen, men egentlig ikke fået det gjort og derfor har jeg nu taget min blog i hånden igen. Det føles rigtigt dejligt at være tilbage! Der kommer en masse indlæg med nye ting, både tøjmæssigt men også i mit liv.. Puha der er meget at fortælle efter så lang en pause. 

På billedet er min veninde Ditte, som har været med til at få mig til at prøve at blogge igen, hun er en fantastisk pige. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar