fredag den 22. februar 2013

THE LIPS







T-shirt Asger Juul Nielsen nederdel Secondhand Jakke Zara

Jeg var henne ved min veninde Ditte begyndte vi at snakke om bloggeri og det var egentlig derfor jeg ville begynde igen. Efter vores hyggelig snak gik vi ud i det kolde vejr for at skyde nogle billeder. Jeg har på billedet lånt Dittes t-shirt og jakke, på grund af manglende inspiration, men efter at have været hjemme ved Ditte hjalp det utrolig meget. Nederdelen er en gammel jeg købte for lang tid siden men har ikke kunne sætte den samme i et sæt, men har fundet nye måder at bruge den, super dejligt! 
Udover det en super lækker læbestrift, skal selv have bestilt nogle i disse nuancer, da de er super fede, men egentlig ikke så voldsom som jeg troede. 

1 kommentar:

  1. Det er ret fedt, med en lys læbestift til et ellers mørkt outfit. Og så elsker jeg din jakke!

    xoxo
    hellovertigox.blogspot.dk
    Kig forbi!

    SvarSlet