mandag den 29. oktober 2012

TUMBLR INSPIRATION 






Har fundet på et koncept til bloggen: Tumblr inspiration, hvor jeg tager emner op, med billeder fra som inspirerer en på én eller anden måde. Jeg vil tage forskellige emner op. Det kan være indretning, naturen, dyr og hvad der ellers inspirerer mig på Tumblr. 

Dagen Tumblr emne er kvindelig stil - der skiller sig ud. Jeg bliver meget inspireret af billeder på Tumblr, og idag er det kvinders fede stil som jeg tit bliver inspireret af. Det er ikke altid noget jeg kunne gå med selv, men at man godt kan skille sig ud fra mængden, så længe man selv føler sig tilpas. Udseende er utrolig vigtigt, selvom personligheden selvfølgelig er det vigtigste. Udseende er det der repræsenterer din personlighed udadtil, så derfor bliver jeg inspireret når man kan se når folk viser hvem de egentlig er igennem deres stil. 

Min egen Tumblr: www.comeasyouarebitch.tumblr.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar