mandag den 1. oktober 2012


FØRSTE INDLÆG


Det her er mit første indlæg på min blog. Denne blog handler om alt muligt, det er derfor jeg har valgt at kalde den tusind brikker. Forskellige brikker i mit liv, som jeg gerne vil dele. 




Når det er brikker i mit liv, om mig, som jeg vil dele, er det ret vigtigt at fortælle lidt om mig selv og hvad jeg laver. Jeg hedder Fie Amalie og er 19 år gammel. Jeg har en kæreste der hedder Ulrik, som jeg er rigtig glad for. Jeg går i 3.g på Silkeborg gymnasium. Jeg bor for mig selv, sammen med en veninde og har været udeboende de sidste 2 år.  Når man er udeboende er det ikke penge man har flest af. Derfor vil min blog også blive præget af kreative idéer til tøj til billige penge, og hvordan man kan få en fed stil uden at bruge vanvittige mange penge - altså en udeboende students liv og alt hvad det indebærer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar